DSC_1899_edited.jpg
DSC_1889_edited.jpg

FAQs

ЗАМОВЛЕННЯ ТА ОПЛАТА


Які способи оплати ви приймаєте?
Ми приймаємо Visa, MasterCard, Paysend або оплату готівкою. Ми також приймаємо платежі у формі сертифікатів магазину та електронних подарункових сертифікатів.
Я зробив замовлення, але так і не отримав листа з підтвердженням.
Якщо ви не отримаєте електронного листа від нас протягом декількох годин після розміщення замовлення, і його немає у вашій папці спаму / небажаної пошти, адреса електронної пошти, швидше за все, неправильна. Будь ласка, зв'яжіться з нами за адресою nove.coat.info@gmail.com або за телефоном 0932233243, щоб отримати допомогу щодо оновлення ваших даних.

Як змінити або скасувати замовлення? Ми намагаємось швидко обробити всі ваші замовлення, щоб ви отримали свої товари якомога швидше. Однак, якщо ви хочете скасувати або змінити своє замовлення, ви можете зв’язатися з нами електронною поштою nove.coat.info@gmail.com або за телефоном 0932233243 і ми зробимо все можливе, щоб оновити ваше замовлення, перш ніж воно буде розіслане. Моє замовлення вже відправлено, але я хочу змінити свою адресу, як я можу це зробити? Вам потрібно буде зв’язатися з Новою Поштою або Укрпоштою, і вони допоможуть вам. Ви також можете звернутись до нас поштою nove.coat.info@gmail.com або за телефоном 0932233243 та ми спробуємо вам допомогти.




ДОСТАВКА


Чи можете ви відправити моє замовлення на поштову скриньку? Ні, ми можемо доставляти лише до відділення нової пошти в Україні або за адресами проживання або бізнесу, для іноземних замовлень. Яку поштову службу ви виктористовуєте?
По Україні Нова Пошта, це найшвидший і найнадійніший доступний для нас метод наразі. Та УкрПошта для відправлень за кордон. Якщо вас цікавить відправка якоюсь іншою службою, ви можете звернутись до нас особисто, та ми обговоримо можливість відправки.
Через який час після розміщення замовлення воно буде відправлене і скільки часу триває доставка?
Замовлення відправляються з понеділка по п’ятницю, крім вихідних та святкових днів. Відправка, як правило, займає 24 години, а в напружений час - до 48 годин. Після того, як ваше замовлення буде відправлене, доставка по Україні займе приблизно 1-3 робочих дні. Якщо ви живете за кордоном, доставка може зайняти від 14 до 21 робочих днів.

Скільки коштує доставка?
Досавка безкоштовна до відділення, для замовлень по Україні. Усі міжнародні відправлення розраховуються окремо, згідно тарифам перевізника.

А як щодо митного та імпортного податку? Клієнт несе відповідальність за будь-який митний / імпортний податок, який потрібно сплатити при доставці. Ми не передоплачуємо та не розраховуємо. Рекомендуємо ознайомитись із місцевими ставками податку на імпорт перед оформленням замовлення у нас. Якщо ви відмовитеся сплатити належні податки, ви не зможете повернути пакет відправнику. У цьому випадку ми не зможемо повернути гроші за ваше замовлення, тому, будь ласка, поствятесь до цього відповідально.




ВІДСТЕЖЕННЯ ВАШОГО ЗАМОВЛЕННЯ


Як я можу відстежити своє вібправлення? Після того, як ваше замовлення буде відправлене, ви отримаєте смс з підтвердженням доставки із номером відстеження. Якщо ви не отримали цей електронний лист протягом 48 годин після розміщення замовлення, будь ласка, зв’яжіться з nove.coat.info@gmail.com або за номером телефона 0932233243.




ПОВЕРНЕННЯ


Як повернути товар? Вам потрібно буде подати запит на повернення на пошту nove.coat.info@gmail.com або за номером телефону 0932233243. Чому NOVE може відмовити в повернені? Можливо, ми не зможемо прийняти ваше повернення з однієї з наступних причин; Ви придбали товар та вже минуло більше 14 днів з моменту отримання товару, товар вже використовувався, товарний вигляд порушено та зіпсовано, не збережено всі його бірки, єтикетки, ярлики, ви не зберігли розрахунковий чек або документ який підтверджує покупку. Якщо це так, ваше замовлення не підлягає поверненню. Куди я посилаю своє повернення? Після того, як ви попросите своє повернення, і воно буде прийняте, ви відправляєте повернення за адресою Київ, відділення Нової Пошти 341, 0958778988, на Харченко Тамару. Для мужнародних відправлень, будь ласка, відправляйте пакет назад відправнику, він надійде до нас, і ваше повернення буде оброблено. Скільки часу потрібно для обробки повернень? Після того, як ми отримаємо та перевіримо ваше повернення, воно буде оброблено за 2-3 дні. Чи платить NOVE за відправку мого повернення?
Ні, ми не покриємо вартість доставки для вашого обміну чи повернення.

Чи повинен я залишити свій номер відстеження для повернення? Так, ми настійно рекомендуємо зберігати квитанцію та номер відстеження. Зверніть увагу, що якщо у вас немає номера для відстеження, NOVE не несе відповідальності за втрату одягу, який повертається. Для отримання додаткової інформації про повернення ви можете нам написати на пошту nove.coat.info@gmail.com.




ІНШІ ПИТАННЯ


Хто робить мій одяг?
Весь наш одяг виготовляється в Україні у властному цеху та на невеликій фабриці місцевими кравцями. Для нас важливий добробут нашого персоналу, тому ми завжди дбаємо про те, щоб вони мали все необхідне. Ми швидко реагуємо на їх запити щодо модернизації роботи та робочого цеху та особисті потреби. У нас дуже дружня атмосфера та для всіх важливі сімейні цінності, адже коллектив де ти проводишь багато часу, це майже друга сім'я)

Які наші обов'язки перед планетою та покупцями?
Ми не ідеальні, але робимо все можливе, щоб мінімізувати відходи, використання води та викиди CO2. Ми не виробляємо одяг величезними партіями та ставимо у приоритет довголіття. Ми віримо у полвільну моду, та хочемо щоб ви мали змогу та бажання носити наш одяг і через 5 і через 10 років. Ми намагаємося працювати лише з натуральними тканинами і, де це можливо, вибираємо органічні волокна, які використовують менше енергії / води для виробництва, а також створюють менше небезпечних газів при обробці. Ми любимо свою планету, тому ми постійно прагнемо вдосконалити свою практику та зробити все можливе, щоб зменшити вплив на наше довкілля.

Як мені правильно дбати про свої речі NOVE? Щоб забезпечити довговічність, радимо дотримуватись рекомендації на єтикетці. Якщо дозволене прання то використовуйте лише холодне, делікатне прання, та сушити одяг горизонтально, обережно розклавши на рушник. Кожен одяг дещо відрізняється, тому, будь ласка, якщо ви сумніваєтесь, зв'яжіться з нами зручним для вас способом. Як дізнатись, який мій розмір? У нас міжнародна розмірна сітка. Ми також посилаємося на розміри нашого одягу в описі на кожній сторінці товару, щоб допомогти вам знайти правильний варіант. У вас є відгуки чи ви не змогли знайти відповідь, яку шукали? Ми любимо спілкуватися! Не соромтеся надсилати нам електронного листа за адресою info@arthurapparel.com